Paribu pristato 2024 m. kriptovaliutų suvokimo ir suvokimo tyrimo įžvalgas

Stambulas, Turkija, 2024 m. lapkričio 1 d., „Chainwire“.
„Paribu“ 2024 m. kriptovaliutų suvokimo ir suvokimo tyrimas, atliktas bendradarbiaujant su „FutureBright Group“, atskleidžia intriguojančias įžvalgas apie kriptovaliutų ir „blockchain“ pramonės šakas.
Išlaikant savo kaip išsamiausio tyrimo šioje srityje statusą, apklausa siekia atspindėti Turkijos kriptovaliutų ekosistemos pokyčius, dalytis vertingais duomenimis su visuomene ir suinteresuotosiomis šalimis, nustatyti su kriptovaliutomis susijusius lūkesčius, motyvus ir kliūtis ir galiausiai sukurti tikslią informaciją. būsimų veiksmų planas, pagrįstas išvadomis.
Apklausa buvo atlikta naudojant kompiuterinius asmeninius interviu (CAPI) nuo liepos 12 d. iki rugsėjo 2 d. 12 miestų, atstovaujančių Turkijai.
Rezultatai suskirstyti į keturias kategorijas: sąmoningumas, patirtis, technologijos ir demografiniai rodikliai.
Kriptovaliutų žinomumas išlieka 99%
„Türkiye kriptovaliutų atpažinimas smarkiai išaugo – nuo 16 procentų 2020 m. iki beveik visuotinių 99 procentų tiek 2023 m., tiek 2024 m. Tuo tarpu prekiautojų kriptovaliutomis procentas išaugo nuo 25,1 iki 27 procentų, palyginti su metais anksčiau. .
Kita vertus, nepaisant padidėjusio prekybos aktyvumo, sandorių lengvatos išliko tokios pačios kaip ir ankstesniais metais. „Bitcoin“ prekybininkų pirmenybėse dominuoja 70 proc., o „Ethereum“ užima 29 procentus rinkos. Apklausus apie kriptovaliutų naudojimą, 75 procentai asmenų, susipažinusių su kriptovaliutomis ir aktyviai jomis prekiaujančių, nurodė, kad daugiausia užsiima trumpalaike prekyba. Apklausos rezultatai atskleidė, kad 75 procentai respondentų kaip pagrindinius kriptovaliutos privalumus įvardija greitas operacijas ir nesudėtingą saugojimą bei pervedimą. Paklausti apie savo pirmąjį ryšį su kriptovaliuta, trečdalis dalyvių paminėjo virtualius pinigus, o 20 procentų iškart pagalvojo apie Bitcoin.
Pusė prekybininkų rinkosi Intel kriptovaliutų platformas
Svarbiausias šių metų tyrimo akcentas yra įžvalga apie prekybininkų pageidaujamus informacijos apie kriptovaliutas šaltinius ir rinkos tyrimus. Socialinės žiniasklaidos platformos dominuoja kaip pagrindinis informacijos šaltinis 63 procentams kriptovaliutų prekiautojų. Penkiasdešimt procentų dalyvių renkasi kriptovaliutų prekybos platformas kaip pageidaujamą informacijos šaltinį.
Kripto investicijų tendencijos atskleidžia besikeičiančią paradigmą
Nuo praėjusių metų apklausos investicijų pageidavimai gerokai pasikeitė. 2024 m. auksas karaliauja kaip patikimiausia investicija, pirmenybė teikiama 90 proc., o kriptovaliutos užima trečią vietą tarp pageidaujamų investicinių priemonių – 29 proc.
Daugelis vis dar nėra susipažinę su Blockchain technologija
Nepaisant 3 procentinių punktų padidėjusio žinomumo, palyginti su praėjusiais metais, didžioji dauguma „blockchain“ lieka nežinomi. Iš tų, kurie žino apie kriptovaliutą, 72 procentai teigė, kad visai nėra susipažinę su blockchain technologija. „Blockchain“ žinomumas išlieka žemas, tik 28 procentai respondentų yra susipažinę su šia technologija. Kriptovaliutų piniginės yra labiausiai atpažįstama su blokų grandine susijusi koncepcija tarp apklausos respondentų. Tarp kriptovaliutų prekiautojų šią sąvoką atpažįsta 52 procentai, o apie kriptovaliutas žino 43 procentai. Įkalinimo, deginimo ir pradinės frazės yra vienos iš respondentų mažiausiai atpažįstamų „blockchain“ sąvokų.
Vyrų prekyba kriptovaliutomis auga
Demografinė analizė išryškina pagrindinę tendenciją: naujai susipažinę su kriptovaliuta vyrai demonstruoja žymiai didesnius prekybos interesus. Tarp kriptovaliutą išmanančių asmenų prekyba užsiima 31 procentas vyrų, o moterų – 21 procentas. Didžiausią kriptovaliutų prekybos aktyvumą demonstruoja 25-44 metų amžiaus grupė. Be to, prekyba kriptovaliutomis tarp universitetų absolventų išaugo nuo 30 procentų 2023 metais iki 39 procentų šiais metais. Tipiškas kriptovaliutų prekiautojas yra 34,7 metų amžiaus.
Spustelėkite čia norėdami pasiekti visą ataskaitą.
Susisiekite
Eray jūra
eray.dengiz@paribu.com