ESPN, ESPN Bet debiutinis apskaitos susiejimas
Paskelbta: 2024 m. lapkričio 1 d., 02:51 val.
Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 m. lapkričio 1 d., 03:02 val.
Sporto transliacijų milžinas ESPN ir „Penn Entertainment“ ESPN Bet penktadienį paskelbė, kad klientai, turintys paskyras abiejose platformose, dabar gali susieti šias paskyras, kad įmonės tikisi, kad lažybų patirtis bus gilesnė ir linksmesnė.
ESPN Bet klientai, kurie susieja savo lažybų sąskaitas su ESPN.com o sporto tinklo mobilioji aplikacija galės sekti laukiančius, sumokėtus ir būsimus statymus. Naujasis susiejimo planas taip pat galėtų paruošti kelią ESPN ir Penn, kad pasiūlytų vartotojams labiau pritaikytas reklamas.
Su šiuo produkto patobulinimu ESPN BET netrukus suteiks gerbėjams daugiau asmeninių lažybų ir savalaikių reklamų pagal jų mėgstamas sporto šakas, komandas, žaidėjus ir fantazijos sąrašus. Paskyros susiejimą galima pasiekti per raginimą ESPN BET programoje arba apsilankius nustatymuose naujausiose ESPN BET versijose arba ESPN programėlės arba ESPN.com,“ – teigiama įmonių išplatintame pranešime.
ESPN Bet galima įsigyti šiose valstijose: Arizona, Koloradas, Ilinojus, Indiana, Ajova, Kanzasas, Kentukis, Luiziana, Merilandas, Masačusetsas, Mičiganas, Naujasis Džersis, Niujorkas, Šiaurės Karolina, Ohajas, Pensilvanija, Tenesis, Virdžinija ir Vakarų Virdžinija.
ESPN, ESPN lažybų nuorodų praktinis judėjimas
Penn moka Walt Disney 1,5 milijardo dolerių per 10 metų už naudojimąsi juo ESPN prekės ženklas, o tai rodo, kad abi bendrovės turi išnaudoti didelį sporto tinklo pripažinimą tarp sporto gerbėjų.
Ši didžioji raidė turėtų būti naudojama tiek parduotuvių, kiek įmanoma, o paskyros susiejimas yra žingsnis ta kryptimi. Tačiau priešininkai gali būti linkę apmąstyti, kam tiek laiko prireikė abiem įmonėms, kol įdiegė susietų sąskaitų planą. Pennas paskelbė apie planus sumokėti „Disney“ už teises naudoti ESPN Bet prekės ženklą 2023 m. rugpjūčio mėn.
Naujienos apie paskyros ryšį ateina tuo metu, kai duomenys rodo, kad ESPN Bet vis dar atsilieka nuo savo įsitvirtinusių konkurentų sporto lažybų srityje – būtent „DraftKings“ ir „FanDuel“. Sąžiningai, Penn padalinio atžvilgiu, kiekvienas kitas internetinių sporto lažybų operatorius atsilieka nuo šių dviejų įmonių.
Be to, duomenys rodo, kad ESPN Bet šį futbolo sezoną žengia į priekį, o operatorius įrodė, kad sugeba laimėti naujų sporto lažybų dalyvių ir tų, kurie paprastai stato nuo 50 iki 200 USD už vieną renginį.
Sąskaitos susiejimas ESPN Bet techninių planų dalis
Penn teikia pirmenybę ESPN Bet technologinių galimybių ir paskyros susiejimo su ESPN yra tų pastangų dalis. Taip buvo ir balandžio mėn., kai Aaronas LaBerge'as buvo pasamdytas vyriausiuoju technologijų pareigūnu (CTO).
Paskyros susiejimas leidžia mums geriau aptarnauti ir sudominti savo vartotojus, atrakinant pagrindines suasmeninimo ir reklamos galimybes. Ši funkcija yra tik gilesnės integracijos pradžia, kuri dar labiau išskirs ESPN BET patirtį“, – sakoma jo pranešime.
Prieš prisijungdamas prie „Penn“, LaBerge'as „Disney“ praleido daugiau nei du dešimtmečius, įskaitant ketverius metus ESPN kur jis buvo viceprezidentas ir CTO. Jis buvo vienas iš vadovų, prižiūrėjusių sporto tinklo skaitmeninio turinio plėtrą.