Po sėkmingų „Rekt“ gėrimų išpardavimo „Rekt“ surinko 1,5 mln. USD sėklų, remiamų angelų ir bendruomenės
Vilmingtonas, Delaveras, 2024 m. lapkričio 7 d., Chainwire
„Rekt Brands Inc.“ („Rekt“), patronuojanti įmonė, už Rektguy NFT projekto „Rekt Drinks“ ir „Rekt“ prekės ženklo intelektinės nuosavybės, su džiaugsmu praneša apie 1,5 mln. USD pradinio finansavimo etapą. Šis pasiekimas, finansuojamas tik angelų investuotojų ir bendruomenės, be institucinio rizikos kapitalo, pabrėžia paramą, kurią „Rekt“ gavo iš savo lojalaus ir augančio tinklo.
Šis finansavimo pranešimas paskelbtas po „Rekt Drinks“ – pirmojo „Rekt“ plataus vartojimo produkto – debiuto: kalkių skonio gazuoto vandens, kuriame nėra kofeino ir nulio alkoholio, su „Rekt“ prekės ženklu. Praėjusią savaitę „Rekt Drinks“ debiutavo su 222 456 vienetais 32 šalyse. Visos akcijos buvo išparduotos per mažiau nei 48 valandas, o vien tik JAV paklausa visiškai išparduodama vos per 4 valandas ir 20 minučių. Šis pristatymas yra vienas didžiausių realiai parduodamų Web3 prekės ženklo produktų, stiprinančių Rekt, kaip kultūrinės jėgos, potencialą tiek skaitmeninėse, tiek tradicinėse rinkose.
„Rekt“ buvo įkurta sėkmingai įgyvendinus „Rektguy NFT“ kolekciją, kurią 2022 m. gegužę sukūrė menininkas Ovie Faruq (OSF). Nuo tada „Rektguy“ projektas išsiplėtė į „Rekt Brands“, kuri prižiūri „Rekt“ IP ir yra unikalaus pramonės modelio pradininkė, siūlanti nuosavą kapitalą. patronuojančioje įmonėje tiesiogiai savo NFT turėtojams, naudojant Reg CF išimtį pagal SEC gaires JAV
„Pastaruosius 2 metus „Rekt“ turėjo užkietėjusią, kultą primenančią bendruomenę, o mūsų tikslas yra išnaudoti savo, kaip vieno didžiausių Web3 prekių ženklų, potencialą“, – sakė OSF. „Kai praėjusią savaitę mūsų gėrimai buvo išparduoti, tai yra 222 456 kartus, kai kas nors ketina pasiimti skardinę su „Rekt“ logotipu ir „Rektguy“. Kalbant apie prekės ženklo žinomumą, tai yra daug daugiau.
Su šiuo nauju finansavimu „Rekt“ yra pasirengusi išplėsti savo produktų asortimentą, sustiprinti savo prekės ženklo žinomumą Web3 ir už jos ribų, kartu toliau derindama skaitmeninę kultūrą su fiziniais vartojimo produktais. „Rekt“ bendruomenė tebėra prekės ženklo misijos šerdis, su būsimais projektais, kurie toliau įgalins, įtrauks ir apdovanos atsidavusiems rėmėjams.
Apie Rekt
„Rekt Brands Inc.“ yra pagrindinė įmonė, kuriai priklauso „Rektguy NFT“ projektas, „Rekt Drinks“ ir prekės ženklo „Rekt“ intelektinė nuosavybė. Menininko Ovie Faruq (OSF) kolekcijos „Rektguy NFT“ sėkme sukurtas prekės ženklas išsiplėtė į plataus vartojimo prekes ir novatoriškus bendruomenės nuosavybės modelius. „Rekt“ siekia iš naujo apibrėžti prekės ženklo nuosavybę ir įsitraukimą į savo Web3 pagrindą, novatoriškus produktus ir virusinę pasaulinę bendruomenę.
Susisiekite
generalinis direktorius
Ovie Faruq
Rekt Brands Inc.
ovie@rektdrinks.com