„FanDuel“ tapo oficialia PWHL sporto lažyba

„FanDuel“ tapo oficialia PWHL sporto lažyba


Paskelbta: 2024 m. lapkričio 29 d., 05:29 val.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 m. lapkričio 29 d., 05:32 val.

Šiandien paskelbus „FanDuel“ ir profesionalios moterų ledo ritulio lygos (PWHL) rėmimo sutartį, liko vienas klausimas: Kas užtruko taip ilgai?

„FanDuel“ tampa oficialia profesionalios moterų ledo ritulio lygos sporto lažybų partnere. Vaizdas / PWHL

Oficialus sporto lažybų partneris

Rytoj prasidės antrasis lygos sezonas. 2,9 milijono žiūrovų auditorija stebėjo pirmąsias PWHL rungtynes ​​2023 m. Naujųjų metų dieną per Kanados nacionalinę televiziją. Tada įvyko „Battle on Bay Street“, Toronte, kovo 3 d., „Scotiabank“ arenoje surengtame Monrealyje, kuriame dalyvavo 19 285 žiūrovai – didžiausias visų laikų moterų ledo ritulio rungtynių dalyvių skaičius.

„FanDuel“ šiandien paskelbė, kad tapo oficialiu PWHL sporto lažybų partneriu ir išskirtinis lygos srautinio perdavimo programoje partneris „FanDuel“ programoje.

PWHL sezonas prasidės rytoj

Nuo to laiko praėjusį sausį PWHL paskelbė apie sandorius su Airsupra, Canadian Tire, Intact Assurance, Scotiabank, Shark, Ninja ir Woody Creek Distillers kaip steigėjais, Air Canada, Bread Financial, Royale kaip pagrindiniais partneriais ir ilgu įmonių sąrašu. kaip oficialūs partneriai – Aeroplan, Barbie, Bauer, CCM, Esso, EA Sports, Gatorade, „Hyundai“, „Molson“, „Goodlife“, „Pizza Pizza“, „Rogers“, Timas Hortonsas ir kt.

Sporto lažybų partneris pavėlavo atvykti į vakarėlį. Visą triukšmą skleidžiant už vartų ir daugybei didelių korporacijų, ateinančių į laivą, pramonės stebėtojus nustebino tai, kad nebuvo PWHL sporto lažybų rėmėjo.

Esu tikrai nustebęs, kad PWHL užtruko tiek pat ilgai, kol susirado lošimo partnerį“, – sakė pramonės konsultantas Aly Lalani. „Labai vertinu, kad klientų demografiniai rodikliai gali būti nesutampa su tradicinių sporto lažybų rodikliais, tačiau tai, ko jam trūksta tiesioginio IG potencialo, labiau nei kompensuoja patikimumo didinimo vertę.

Poveikis moterų sporto lažyboms

Vienas rinkodaros konsultantas praėjusį pavasarį mums pasakė, kad tikėtinas kaltininkas buvo ribotas pasiekiamumas, o PWHL buvo labiau panašus į tai, ką konsultantas pavadino „antros pakopos“ vyrų sporto šakomis, tokiomis kaip kerlingas ir golfas. Tačiau žaidimo kokybė PWHL „atitiko sąskaitą“, pridūrė konsultantas.

„Kita klaidinga nuomonė yra ta, kad moterys nestato sporto. Vėlgi, palyginti su daugumos didelių operatorių duomenų bazių kolegomis vyrais, moterų procentas yra daug mažesnis, bet galėčiau lažintis, kad daugeliu atvejų tai didėja.

Esame tikri, kad tai yra „FanDuel“ žaidimas – jie tikriausiai supranta, kad moterų sportinių lažybų žaidėjų ieškojimas yra mažesnis nišinis sandoris, o ledo ritulys suteikia kai kurias žemiausias rankenas, tačiau vis dėlto yra tam tikros PR / rinkodaros naudos, kai artėja kitos žiemos olimpinės žaidynės, ir didelis rinkodaros galimybė, jei moterys vėl laimės auksą.

Šešios komandos

„Šios partnerystės tikslas – sukurti naują gerbėjų įsitraukimo erą – tokią, kuri priartina ledo ritulį prie sirgalių ir padeda didinti moterų profesionalaus sporto matomumą“, – pranešime sakė „FanDuel“ generalinis direktorius Dale'as Hooperis.

PWHL sudaro šešios komandos – Boston Fleet, Minnesota Frost, Monreal Victoire, New York Sirens, Ottawa Charge ir Toronto Sceptres. Naujasis sezonas prasidės rytoj, kai „Sceptres“ priims laivyną, o Victoire – „Charge“.

„Nuostabu matyti, kad operatorius/prekės ženklas, pvz., „FanDuel“, pripažįsta moterų profesionalaus sporto svarbą ir investuoja į jų palaikymą“, – sakė Amanda Brewer, „igaming“ konsultantė ir buvusi Kanados Kindred šalies vadovė. „Žinau, kad daugelis kanadiečių norėtų, kad mūsų vyrų olimpinė ledo ritulio komanda būtų tokia pat sėkminga kaip mūsų moterų komanda, todėl atrodo, kad tai lyg išlygintų rėmimo sąlygas. Manau, būtų puiku, jei patektume į vietą, kur nebėra dėmesio, kad dideli prekių ženklai palaiko moterų sportą. Moterys žaidžia puikų ledo ritulį ir nusipelno turėti partnerių, kurie tai pripažįsta.

Išplėtimo diskusija Kitas

Šiais metais „FanDuel“ plečia pasiūlymus klientams, suteikdama jiems daugiau prieigos prie PWHL per žaidėjų rekvizitų statymus, naujovių rinkas, „Same Game Parlays“ ir daug daugiau, „Casino“ pasakoja „FanDuel Canada“ turinio ir prekės ženklo direktorė Alannah Della Vedova. .org.

„Kiekvieną sezoną pastebime vis didesnį moterų sporto palaikymą, o rekordiniai PWHL pasiekimai padėjo padidinti sporto bendruomenės matomumą“, – sakė ji. „Šis bendradarbiavimas yra daugiau nei tik ledo ritulys. Didžiuojamės galėdami padėti labiau atkreipti dėmesį į profesionalias moteris sportininkes ir skatinti gerbėjų įsitraukimą. „FanDuel“ džiaugiasi matydamas moterų sporto augimą visoje pramonėje, įskaitant PWHL augimą.

„FanDuel“ siūlo naujas PWHL rinkas

„Ontarijuje esančioje „FanDuel“ sporto lažybų knygoje klientai gali lažintis dėl neseniai paskelbto galimo PWHL išplėtimo per naujas rinkas, pvz., Kuriuose miestuose bus PWHL plėtros komanda 2025–2026 m. sezone? ir iš kokių šalių bus dvi PWHL plėtros komandos?

PWHL paėmimas kitose sporto lažybose skiriasi – BetMGM ir OLG's Proline turi eilutes šeštadieniui, theScore Bet siūlo Walterio taurės ateities sandorius, o NorthStar Bets ir DraftKings rinkos nesiūlo.

„Manau, kad (PWHL rėmimas) kai kuriems mažesniems / mažiau žinomiems prekių ženklams buvo praleista galimybė akimirksniu padidinti patikimumą, ypač jei dėmesys išlieka produktui, o ne agresyviai stumiant lažybų rinkas PWHL gerbėjams“, – pridūrė Lalani. „Bus įdomu pamatyti, ką „FanDuel“ daro (jei ką daro) iš aktyvinimo perspektyvos.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -